29 december 2012


För att kunna se framåt, måste man se bakåt. Jag tänker lite på följande vis. Videon ovan var första gången jag såg de skönsjungande, coola, fantastiska och alldels alldels underbara bröderna. Inte ens ett år efter det såg jag de live i Stockholm. OM jag därför har med klippet på listan, eftersom de så fint har gått in i studion igen och börjat spela in undet året, så kanske det inte tar mer än MAX ett år innan de återvänder till oss i fina Sverige för en konsert. Håller tummarna för det. Så länge tycker jag det är dags att drömma sig tillbaka till en tid då livet låg framför. Då ett bra år väntade med nya vänner som jag värdesätter än idag. Tack och varsågoda!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh! Världens bästa bröder! Och vilka fina minnen du och jag har tillsammans med dom <3 Hoppas vi får uppleva något liknande snart igen :)

Svar: Jaaaaaa, bästa minnena ever! Mer sånt :D <3
Emma

2012-12-29 @ 19:36:32
URL: http://www.mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0