The day

Jag fick en trevlig överraskning på mail förut. Jag vann inte dvd utgåvan med den trasiga masken av The Dark Knight Rises (tråkigt), MEN jag kom på andra plats och får som tröstpris soundtracket till filmen. Muchas Gracias! Med tanke på att det var soundtracket i trailern som fick mig att se triologin är det väl inget dåligt pris direkt. Passar mig som handen i hansken. Även om jag hemskt gärna tagit den där masken ;) haha


Idag efter handledningen och jag köpt mitt A3-papper gick jag och klippte mig en smula. Ville ha en förnying och inte ha den där långa luggen hängande så jag inte ser något imorgon på Melloträffen. Det blev således en liiite ny frisyr med snedlugg. Sen gick jag till Hälls på Stallbacken och lite skriva på uppsatsen. Jag kommer inte släppa det här med min kreativitet på caféer ska ni veta! Haha. Jag lyckades bland annat få ihop tre sidor på det jag tidigare bara haft två. Det känns ju lovande? Handledningen var för övrigt super som vanligt och vi höll på i en och en halv timme. Haha, jag som frågat mig själv vad sjutton de gör som drar över så mycket förut. Woops! Men nu har jag koll. Muy Bien!


Ovan: Nya frisyren! Nya jag?

Nu ska det målas naglar. Kan inte bestämma vilken färg dock. Buhu. Kanske Mellonaglar igen? Jag har hört att jag är ganska bra på att fjäska ;) haha. Eller så tar jag något annat. GAH! Dagens ilandsproblem?

Hoppas ni haft en fin dag trots kylan!
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0