Another day

Gäsp. God Morgon!

Jag tror jag hinner med ett litet inlägg (som säkert kommer bli sjukt långt bara för det...) innan jag måste springa iväg till skolan. Seminarie står först på listan. Jag undrar vad det kan bli för workshop idag. Elin kommer typ inte vara där så jag vet inte vem jag ska jobba med. Haha. Fast det kanske är bra för jag tror Agneta missgillar (är det ett ord?) att vi jobbar ihop jämt på dessa workshops. Hmm. Aja, skit samma, det där löser sig. 

Efter jag är klar med seminariet så ska jag lite snabbt träffa Annelie för att få lite grejer som jag behöver då jag tagit över som kassör nu i filmklubben. Efter det kanske det blir lite jobb i gruppen (som sagt; beroende på vem jag hamnar med) och sen ska jag upp och hämta ut hockeybiljetter till Martina. Ikväll sen kommer min kära syster hit och hjälper mig med Notis Senior. Haha, Ia kanske inte är den bästa på datorer direkt men hon vet iaf hur man för över programmen och blir inte livrädd så fort något händer ; )

Kan lite snabbt nämna turneringen igår också. Jag kom sist och förlorade direkt! Haha. 

Oj, vilken snabbgenomgång det blev nu. Så får det bli för nu måste jag skynda mig på. Ha en bra dag alla!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0