Changing

Okej, då var planerna för morgondagen ändrade. Haha. Inget Lindesberg för Elin fick förhinder. Tror jag ska ta mig in till stan och gå till banken då för att fixa lite med pengar och grejs. Mitt hår (läs: min lugg) behöver få sig en tur hos frisören så troligen kommer det bli en sväng där också. Men mja, vi får se. Samtidigt skulle det vara skönt med en dag hemma. Hmm. Aja, vi får se. Blir nog bra.



Jag är sjukt sugen på frisyren ovan. Dock vet jag inte om jag kommer orka fixa till den varje dag. Haha. Och jag vill ha kvar långt hår, men samtidigt är den ju inte väldans kort liksom. Luggen känns bra dock för jag vill ha lång och rak lugg. Just nu vet jag som sagt inte riktigt hur den är ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0