I decided you look well on me



Igår var mitt huvud påväg att snurra av. Det drog kanske ner kvaliten på dagen, även om den i största allmänhet blev väldigt bra. Idag fortsätter det att vara på topp. Då jag var påväg till mamma tidigare ringde telefonen. Då jag svarade var ingen på andra sidan och sedan fortsatte det att ringa, men jag kunde ju inte svara. Väl på mammas jobb slog vi upp telefonnummret och insåg att det var min chef från i sommras. Förhoppningarna växte, tänk om hon ville erbjuda mig jobb till sommaren! Mycket riktigt, när hon återigen ringde för bara ett par timmar sen blev jag erbjuden samma jobb som förra sommaren. De var nöjda mitt arbete och ville väldigt gärna att jag skulle komma tillbaka. Jag förklarade att jag redan bokat upp mig mellan 18 juni och 4 juli på Madrid, men det var inga problem. Nu skulle jag fundera på när jag ville börja och sedan återkomma till henne. Tror jag kommer jobba typ 2 veckor innan Madrid så tjänar jag ju lite pengar då iaf. GULD! Det går bra nu.

Jag har börjat fundera lite. Tänk om den här flyten jag haft den här veckan är från universum så jag ska vara glad till på lördag så de kan göra något riktigt hemskt. Tänk om inte Danny går till final! Tänk om han inte ens går till Andra Chansen! Jag hoppas dock att det håller i sig på lördag och det blir rätt denna vecka. Danny kommer tydligen ha kläder som lyser. Ser riktigt coolt ut på bilderna och strax kan man kolla in 1 minut av bidraget. IIHH. Tror det blir hur bra som helst : )

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0