I framtiden och tillbaka



Bild från Melodifestivalens facebook

Åh, jag kunde inte låta bli. De har lagt upp en bild på Melodifestivalens fb (den ovan!) där de har redaktionsmöte samt äter tårta för att fira att de hade högre tittarsiffror i lördags än de någonsin haft i en deltävling. Jag fick lite flashback till i sommras på jobbet då det bjöds på tårta så fort det fanns något att fira. Jag undrar om de fortfarande håller på med det? Tänk att ta hela jobbsituationen jag hade med alla underbara människor och istället flytta till redaktionen för Melodifestivalen. Jag vet att jag tjatat om att jag vill bli manusförfattare, men det vore ju helt klart drömjobb #2. Förresten behöver jag ju inte välja bort det ena för att få det andra. Edward är ju manusförfattare och se hur han sitter där i stolen och gör konstig min (han längst till vänster med mobilen). Haha. Nej, nu ska jag sluta plåga mig själv! ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0