More bitter than a December



bildkälla

Nu har det kommit upp en massa från showcaset igår. Jag måste erkänna att jag började tycka att det var okej att jag inte fick åka, men nu har jag ångrat mig. Haha. Det verkar som om det hela var hur mysigt som helst där Adam strålade och kommunicerade med publiken. Dessutom fick de som var där ta bilder tillsammans med Adam samt fick autograf. Jag är sjukt avundsjuk. Jag ville så gärna vara där. Snyft. Även om han kommer tillbaka och har konsert (och tro mig, jag kommer vara först i kön för biljetter!) så är ju inte det samma sak. Då får man ju betala sjukt mycket för att verkligen få träffa honom. Det är nästan så jag tänker spara på pengarna till det. GOSH! Vad avundsjuk jag är... ; )

Tack Agnes också för länken till bloggen som skriver lite om Adam : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0