P.S I Love You



Jag har nu för första gången sett P.S I Love You. Den har stått där i pelaren ett bra tag och nu när jag ändrat lite i där bestämde jag mig för att se den. Alla som sett den har berättat att man gråter floder när man ser den. Jag grät inga floder men jag tror aldrig jag varit så nära att gråta till en film förut. Så otroligt fin. Dessutom kan jag inte hjälpa att vara helt kär i Jeffrey Dean Morgan. Varför kan han inte vara 20 år yngre? Haha. Den perfekta killen kanske? Ja, förutom åldern då ; )

Om det nu råkar vara någon mer än jag som inte sett denna film tidigare; se den! Det är den väl värd. 

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: Martina

Den är så fiiiin den filmen! :D och Emma, age is just a number! ;)

2012-02-26 @ 19:35:45
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, sant! Då kanske det är okej att jag är lite förälskad i honom ;)

2012-02-26 @ 20:15:32
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0