A need to leave

En lång sovmorgon blev det imorse, skönt! Upptäckte när jag vaknade att jag inte hade så mycket frukost så det fick bli bara en brödskiva utan något pålägg. Haha, det funkar ju också ;)

Nu om en liten stund tänkte jag gå ut på långpromenad. Gym hade ju varit guld, men efter de senaste dagarna vill jag bara ha luft. Samma runda som jag gick för några dagar sedan får bli samma idag. Den var ganska lång och det känns som det behövs. Verkligen.
Annars idag måste jag och Elin skriva ihop en pitch tills imorgon då vi ska pitcha våra treatment till studentrekrytering till MKV. Jag tror det ska gå ganska bra. Det är ju liksom bara träning. Ska ta och läsa ett par sidor i kurslitteraturen som handlar om just pitchning bara så man har en grund att stå på liksom. 

Nu är det dragning av startordningen i Eurovision. Det tog ett tag för tekniken var inte den bästa. Hur ska det gå i maj? Hmm

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0