Something so wrong can turn out so lovely


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Gårdagens resultat gör mig glad. Väldigt glad. Tror helt klart Loreen kan göra ett bättre jobb än Danny, även om jag tror Danny skulle gjort allt han kunnat. Euphoria är mer Eurovision-vänlig än Amazing. Dessutom älskar jag snön som är med i nummret i slutet, det ger en känsla av Norden och Sverige enligt mitt tycke. Även om ett nummer kan vara fyllt med saker som andas Eurovision så är det de delarna som ger en hint om landet som skickat det som ger störst känsla. Hur det går när det är dags får vi se, men jag tvivlar väldigt starkt på att Danny skulle kommit högre hur det än går. I Europa är det tydligen lite samma vibbar som det var då Ryback vann i Norge. Det är bra respons. Dock kan det sluta med att vi missar finalen, så jag vågar inte säga för mycket. Haha. Men responsen fårn Europa är hittills väldigt bra iaf :)

Ikväll/natt blir det jag som ser reprisen. Igår blev inte riktigt som det var tänkt. Vädret slog om otroligt snabbt och det kom en rejäl smäll följt av en enorm blixt. Pga vädret fladdrade bilden som bara den och när det knappast gick att se något slog jag på datorn för att se där live istället. Det visade sig dock att den där smällen och blixten slog ut modemet så jag kom inte in på internet. BAJSAPA! Jag missade en del, bland annar Dannys framträdande. Jag skyndade på Ia och vi åkte ner till henne och kollade istället så jag fick se röstningen och Helena Paparizou iaf. Me like. Hjärtat klappade lite där under röstningen, men slutresultatet blev riktigt bra enligt mig alltså. Muy Bien. 

Är det bara jag eller känns det som en evighet till maj?
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0