På förhand 5



Hur svårt är det väl inte att tippa Andra Chansen? Först måste man ju tippa rätt i de första duellerna, annars är det kört. Har du ett fel i de första duellerna så kan du ju inte tippa den andra duellen de ställs inför och därmed vem som går till globen. Trots det har jag skickat in mitt bidrag till tävlingen om en signerad tavla av antingen Danny eller Lisa Miskovsky. Sjukt osäker är jag på mitt val och jag är sugen på att skicka ett extra mail och ändra. Haha. Kommer inte vinna, men som jag brukar säga ibland; Om man aldrig är med och tävlar om någonting kommer man aldrig att vinna. 

Min tippning är iaf Andreas Johnson och Dynazty. En del av mig vill faktiskt skicka Youngblood också, men vi får se vad Sverige tycker. Enligt genrepspubliken är det Topcats och Sean Banan som går vidare. Då är jag ganska körd. Haha. Svåraste tippningen so far, men det är ju som sagt ganska naturligt. Vi får se ikväll helt enkelt :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0