For my week be like this


Nu är jag hemma i stan igen. Det tog emot en hel del att lämna landet en solig dag som denna. Vill ju egentligen bara sätta mig ute och låta solens strålar träffa mig. Nu bidde det icke så. Istället tänkte jag bege mig ute till Marieberg. Lite lunch på IKEA, handla lite mat, köpa strumpbyxor och lite annat smått & gott. Trevligt. Måste försöka vädra lägenheten lite också och framförallt storstäda! Får se hur mycket jag hinner...

Annars ser min vecka ut lite såhär:
- Tisdag är det studiebesök i hällabrottet hela eftermiddagen. Jag ska agera bilförare också. Det är studion som blivit väldigt populär att använda till främst kriminalserier som ska besökas. Ska bli riktigt kul att se hur det ser ut där uppe. Man hör ju så mycket om det, men har har egentligen ingen aning alls om hur det ser ut.
- Onsdag är det intervju! Lite pirr i magen kanske? Jag och Inga ska ju för filmklubbens räkning bli intervjuade av Örebroar'n. Hur stor texten kommer bli och i vilket nummer vi kommer med återstår väl att se. Hojta om ni ser oss!! 
- Torsdag är det troligtvis Lindesberg som gäller. Jag och Elin måste jobba lite manus. Sen blir det eventuellt bio på kvällen. Måste bara försöka få ihop så alla kan! Haha. Jobbigt när det ska med så många, men roligt när det väl är fixat :)
I helgen sen kommer allt min fokus ligga på manus. Nästa vecka är det ju sista deadline för mitt långfilmsmanus och då ska det ju vara helt klart. Då ska det vara de där minst 85 sidorna för att jag ska få pitcha det för producenter den 4 juni sen. Dock kommer det vara en träff på lördag eller söndag för alla svenska Madridistas i Stockholm där vi träffas med all vår Real-mundering och ser sista matchen samt firar segern tillsammans. Ni hör ju hur kul det låter!! Vill gå, men tror som sagt inte att jag hinner... :(

Nu ska jag göra mig klar innan jag åker iväg. Hoppas ni har en bra måndag och att ni ser fram emot er vecka ungefär lika mycket som jag gör ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0