Please, don't leave me



Det känns som att jag inte kan undvika detta längre. Jag måste skriva av mig. Jag försöker glömma och låtsas som att allt är bra, men när det hela tiden tas upp av alla möjliga sidor kommer jag ju inte ifrån det. Higuain och ett eventuellt lämnande av Real. Hur länge har det inte spekulerats nu? På facebook sa dem på den svenska fansidan att det tyvärr verkar vara klart att han nu lämnar. Higuain hade fått en tröja av klubbkompisarna som alla hade skrivit på den och tackat honom. Det tros vara en gest till att han inte kommer vara kvar, men enligt en person som kommenterade så var det bara klubbkompisarnas sätt att säga tack för att han gjorde målet som hjälpte till att avgöra ligan. Han har ju inte fått så mycket plats, och där klev han ju fram och bevisade att han förtjänar tid på planen. I en artikel ska han tydligen också ha sagt att han kommer stanna ett år till då hans kontrakt ligger så, men det är ändå lite oklart. På Reals hemsida hade de haft en presskonferens med Karanka nu efter segern och där togs ämnet upp. Karanka konstaterade att han var väldigt nöjd med Higuain, så även hela Real, och de värdesätter honom högt. De vill gärna att han stannar. So please STAY!

Ett av alla rykten är att det kan bli aktuellt med ett litet byte. Från Real kommer Higuain och en summa pengar och istället får de Zlatan. Jag kan säga att jag inte är ensam om att tycka detta är en idiotisk affär. Hittills har jag bara sett en person gilla det av iaf de svenska fansen. Zlatan platsar inte i Real. Han ska inte vara hos oss. Han ska vara i Italien. Vi vill har kvar vår Pipita. Tänk inte ens tanken Mou!! 



Bild från Reals facebook

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0