Sunny but cold inside

Solen lyser, men stundtals kan jag tycka det blir lite kallt. Var tvungen att ta på mig min realtröja nu, och nej det var inte bara för att det är real utan för att det faktiskt är lite kallt. Kanske är det kalla som ska komma i helgen som börjar närma sig? Dock under dagen fick jag cirka en kvart ute i solen för att försöka sola mina ben. Haha. Projekt Bruna Ben är igång! Efter typ halva tiden jag satt där kom jag på att solen var åt andra hållet. Ja, smartast i världen kommer jag då aldrig få något pris för att jag är ;)

Annars idag var vi iväg till Maxi och handlade lite. Vi köpte med färdig kladdkaka för att fira vinsten igår. MUMS! Dock kändes det som ganska fjuttigt firande måste jag säga. Har kollat med Mina om hon är pigg på att dra till Mingla när ligan är över helt och käka tapas. Det är ju lite dyrt, speciellt för våra plånböcker, men ska man fira så ska man. Eller hur? Haha. 

Sen handlade jag och mamma lite från Ellos. Jag upptäckte att man kunde få studentrabbat så jag klickade hem ett par shorts för 50 lappen. Stolt!



Även en scarf fick följa med...



Har nästan kommit fram till att jag kan använda mig av mina halsdukar nu med. OCH att jag borde köpa snygga strumpbyxor att ha under shortsen eftersom jag är så vit annars. Elsas kompis Louise har båda och jag gillar verkligen hennes stil. Får se om jag testar och hur det känns. Är dock lite stolt över mig själv som faktiskt tagit mig i kragen och köpt shorts! Muy Bien Emma.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0