Taking a shower



Ibland blir korten inte riktigt som man tänkt sig.. ;)

Då min kamera bestämde sig för att vara knäpp och det hela tiden stod Card Error på den tog jag mig en tur till Marieberg på eftermiddagen och köpte ett nytt minneskort. Nu verkar den fungera. Hoppas på att det håller också. Imorgon har jag ju blivit anlitat som fotograf av min kära syster. Schplutt och Måns ska gå 3-årstest och lite foton ska alltså tas. Bilden ovan är tagen med mobilen, men det är iaf Schplutt som just blivit badad. Bilder från morgondagen kommer troligtvis så fort jag kan. Håller tummarna att det går bra nu så alla blir nöjda. Tror småttingarna åker i helgen också då Måns är visad. Lite tråkigt :(

Fick ett mail för någon dag sen också och idag blev det bestämt. På onsdag förmiddag ska jag och en till från filmklubben på intervju med Örebroar'n. Trevlans. Undrar om de ska ta kort också! Haha, måste göra sig lite fin ;) 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha schplutt! :D rolig bild! ;)

2012-05-04 @ 21:21:54
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0