Until the day that I found you

Onsdag. Sista inlämning idag. Så fantastiskt härligt. Det blev en rejäl hög med papper också! Men det är bra, då känner man sig duktig ;) 

Annars idag är det som sagt den där intervjun jag ska göra. Jag lyckades komma på några frågor igår, men det känns som att jag skulle behöva lite mer. Som tur är har jag ju nästan 2 timmar på mig efter vi lämnat in arbetet till intervjun. Funderar på om jag ska sätta mig på uni eller traska hemmåt. We'll see. Hur som blir det nog bra....
Ikväll sen ska jag ju till Mina. Trevlans! Vad vi hittar på är dock ett mysterium. Lite som det brukar alltså ;)

Nej, jag har nog inget roligare än så. Hoppas ni alla får en fantastisk dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0