Beeing the way that you are is enough

Jag kan säga så här, bara för att ett par skor är mjuka baktill betyder inte det att man inte får skavsår längst fram vid tårna. Utöver det var det väldigt skönt med den där promenaden. Först gick jag en bit på en ny väg, men gick hem igen för att byta om. Jeans i denna värme är inte att rekommendera! Nej, ombyte till shorts och ut igen. Så sjukt skönt. Satte mig vid en bark som finns häruppe och njöt lite också. Då slog det mig. Om en månad kanske jag sitter i Retiroparken och slappar. Eller på en bar och kollar fotboll i favoritstaden. ÅH, vad jag knappt kan vänta!!



Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skickat in ett arbetsprov och intresseanmälan om att bli webbkrönikör på Lösnummer i höst? Nu har jag fått svar om att jag blev det. Yeay! Jag vill tro att det var många som sökte för då känns det riktigt bra. Dock tror jag inte det var så många. Jag kanske var den enda? Haha. Men men, det man inte vet får man fantisera om... eller nåt ;) Första krönikan kommer troligtvis upp under september. Ska bli superkul! Dock ska jag tydligen fotograferas i en studio och få en speciell byline som krönikörerna i papperstidningen har. Ojoj, jag fotograferas? Hur ska detta sluta? Haha. Hoppas det löser sig... 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0