You can make me whole again

I'm done. Eller ja, nu är jag ju inte det iaf. Jag blev godkänd på manuskursen. Så skönt! Det betyder att det blir en pitch på måndag. Får INTE glömma maila Oliver om det. Dock känns det ju lite klängigt att göra det så fort jag kom hem? Eller det kanske det inte är, varför vänta liksom? Eller... Haha, jag vet inte! Kanske gört det första jag gör imorgon bitti.. faaaaast, det verkar ju konstigt också. JAG MAILAR NU!!

Jag har fått ett ryck och lyssnar på gamla låtar. Man skulle ju kunna tro att det är för att drömma sig tillbaka till gamla tider, men icke. Av någon anledning fungerar de där låtarna så perfekt att drömma sig bort till en framtid man vet aldrig kommer finnas. Jag var väldigt i min egen lilla drömvärld när jag var yngre, och är väl fortfarande bara att jag nu vet att allt inte händer helt plötsligt. Kanske därför låtarna är så bra till att drömma sig bort? Nu kan man ju relatera till dem på ett helt annat sätt... if you know what I mean. Det tråkiga är ju bara när man vaknar upp ur sitt dagdrömmande, måste stänga av låtarna och upptäcker att det faktiskt aldrig kommer hända. :(

Nu ska det skrivas ut manusportfölj och manus. Håll tummarna fär att bläcket räcker!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0