Changed plans

Ikväll var tanken att jag skulle på möte med filmklubben. Filmtitlar ska spikas och så även lite datum. Dock har de planerna fått ändrats. Det FUM på universitetet och Lösnummer ska, precis som i våras, liverapportera. De var bara två stycken vilket är lite lite och ingen annan i redaktionen verkade ställa upp. Jag ahr noll koll på FUM, men det kändes dumt att de ska sitta endast två stycken och uppdatera både facebook och twitter samtidigt som de ständigt skriver artiklar till hemsidan om det som händer. Något kan jag ju hjälpa till med. Av den anledningen försöker jag sätta mig in lite i det hela, men det är inte världens lättaste ska ni veta. Det är paragrafer hit och motioner dit. Allt sånt jag inte alls förstår. Haha. Hjälp! Äsch, men det löser sig. 

Egentligen skulle jag behöva plugga på. Inlämning av WIP på torsdag vid 1 och jag är ganska långt ifrån inlämningsklar. Suck. Men jag får väl försöka skriva lite nu innan jag sticker mot universitetet och sedan sitta hela dagen imorgon. Sounds like a plan.

Hoppas ni har en bra dag framför er!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0