Happy Friday

Fredag idag om ni inte hade koll. Personligen har jag lite problem med att veta sånt så därför tänkte jag påminna er. Min dag har varit lite stressig. Handling med mamma, Ia och morfar blev det och sedan en sväng till mammas morfars grav. Morfar tycker tydligen det är bra att jag är med och handlar eftersom jag hjälper honom. Tror inte de andra hjälper honom lika mycket. Haha. Han är så söt <3

Efter allt det följde jag med hem för att jag skulle ha bilen. Sen körde jag lite olagligt för att hinna till mötet med Filmklubben. Jag och Annelie skulle träffats lite innan, men det sket sig en aning. Äsch. Det löste sig. Väl på mötet blev jag lite lugnad i all pluggstress. Martin hade också en hel del kvar med berättade hur han tänkte göra och tyckte att jag också skulle göra det. Jag har ju faktiskt en vettig anledning. Tur att han var med och lugnade lite. PUH! Just av den anledningen tänkte jag ta lite fredagskväll. Min box med samtliga säsonger av Sex and the City kom i brevlådan idag så nu vet ni vad jag gör. Eftersom min TV lagt av kan jag ju inte se X-Factor. Gör inte så mycket. Kollar ju mest för Andreas och lite Ison. Nu vet ni. 

Hoppas ni haft en bra fredag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0