I just wanna know

Två sidor fick jag ihop iaf. Bara en sida kvar. Och så ändringarna som Åsa kommer med. Haha. Känns skönt att kunna komma med något iaf. Ska ta och bege mig om bara en liten stund. Jag tänkte ta och försöka hinna till biblioteket först och hämta/lämna lite böcker. Väldigt vilket spring det är där alltså. Aja, är det uppsats så är det. 

I eftermiddag kanske jag åker med Ia ut till Marieberg. Hon har hittat någon klänning som hon funderar på att inhandla. Hon och mamma ska på en gala snart där mamma är nominerad så lite fina måste de ju vara. Enligt sidan där de nominerade står är mamma den enda som blivit nominerad i den kategorin. Är det smickrande eller inte lika ärofyllt att vinna då? Jag skulle säga smickrande. Men jag kanske är partisk i frågan ;)

Nej, nu ska jag ta och bege mig. Ha en bra måndag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0