There was a time..

Lyckan när man skrivit den första inledningen på uppsatsen, den om varför jag valt att skriva om detta ämne, och ser att den ensam tar upp en sida. Åh. I båda forskningsöversikten och PMet tog den bara upp en halv sida vilket gjorde mig lite orolig. Men nu är det löst iaf. PUH! 

Idag ska jag upp på stan för att kolla efter små saker som jag pratade om igår. Ni vet, måla och bokstäver. Sen ska jag och Ia på bio. Hon har ju tjatat om den där filmen tusen år nu och eftersom den tydligen bara går på helgen är det väl bäst vi går och ser den. Vore ju tråkigt om vi skulle missa den. Tur att man har en storasyster som gillar animerade filmer så jag kan ha en ursäkt att se dom också ;) OCH, den är 3D så det blir en ursäkt att använda mina specialinköpta glasögon. Wei! 

Dags att göra sig klar innan bussen går. Hoppas ni får en fin söndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0