Once before


Åh, jag är lite ledsen. De senaste dagarna har jag upptäckt att jag inte längre kan kolla på serier på den sidan jag kollat på tidigare. När jag går in på ett avsnitt blir det bara svart där det ska gå att se. Det betyder bland annat att jag inte kan se Once Upon a Time. Det som slutade så spännande sist! Och nästa vecka är jag ganska säker på att Hook kommer. Hur de tänkt med castingen på Hook förstår jag inte. av någon anledning har de tyckt det vore kul att göra honom till en, ursäkta det enkla uttrycket, hottie. Han spelas av Colin O'Donoghue. Jag ni ser ju själva nedan..


Och vad har hänt med August? Och har Regina blivit snäll eller är det bara ett spel? Och hur ska Emma klara sig i fantasivärlden? Och vad fn kommer Reginas mamma göra? Kommer Mary Margret känna igen henne? GAH! Jag måste ju få se. Jag bara måste! 

Ja, det blev ett inlägg om en av världens bästa serier. Ibland måste ju sånt komma också.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Funkar det inte på http://www.free-tv-video-online.me/? :o Det funkar för mig iaf..

Svar: Nej, rutan där programmet ska komma upp är bara helt svart. Inget händer :( Kanske är nåt skit på min dator som gör att det inte funkar.. Suck!
Emma

2012-10-17 @ 23:08:42
URL: http://mrponny.blogg.se
Postat av: Martina

Okej :( Tråkigt. Testa med en annan webbläsare kanske och se om det funkar? Om du inte redan har gjort det dvs..

Svar: nej, det har jag inte gjort. Får testa det då och hålla tummarna att det funkar. Tack för tipset! :)
Emma

2012-10-17 @ 23:24:25
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0