Different from before

Idag har jag haft en icke-Emma dag - och jag älskade det! Betyder det att jag borde ändra mig som person? Kanske. Vi får se vad som händer ;) hehe

Dagen började med en extremt lång sovmorgon. Det börjar bli jag med långa sovmorgnar, ändring på det! Sen fick jag ett sms från Annelie som skulle komma hit med lite flyers och postrar inför filmfesten. Genast började plocka ordning, diska, städa. Ja, allt sånt som egentligen är väldigt tråkigt. Jag behövde knappt börja förren jag bestämde mig för en storstädning. Vid ett sen kom jag på att jag mitt i allt glömt både frukost och lunch. GAH! Haha. Aja, en knäckemacka fick det bli innan jag fortsatte. Tack vare Martina klickade jag hem två ljusstackar och två olika skålar från en ny sida också. Det behövde jag ju... NOT! Haha. Men men, jag antar att några saker fortfarande var väldigt Emma under dagen ;)

När Annelie varit här stannade städningen upp och får nog sin fortsättning imorgon. Jag började då istället göra pannkakor! Åh vad gott det var. Och det blev till imorgon också. Mitt i all matlagning kom jag på att jag ville baka. En kladdkaka står därför nu i ugnen. Den var lite annorlunda med en smak av kola eller nåt. Mums! Blir nog kvar tills imorgon och någon mer dag av den också. Åh vad jag gillar mitt jag idag. Haha ;)

Nu ska jag nog kolla över vad som ska läsas till nästa vecka och kanske börja lite på det. Skönt att ha lång tid på sig och inte behöva stressa. OCH ikväll är det finalen av Project Runway. Vad ledsen jag kommer vara sen när jag inte kan se det. Men men, snart kommer svenska versionen och kanske hittar jag en Anya att hejja på där också. Eller inte.. Jag vet inte :P

Fick ett sms för en stund sen också om att Mina är tillbaka i Sverige. YEAY! Hoppas hon är på en lunch eller nåt snart för jag vill höra allt om New York :D

Hoppas ni haft en bra tisdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha förlåååååååååt (a)

Svar: Haha, äsch jag kommer säkert använda dom väldans mycket och då var det ju super! ;)
Emma

2012-09-18 @ 20:58:15
URL: http://www.mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0