This is your night

Dagen gick smärtfritt. Båda träffarna med tjejerna inför synpunkten till Lösnummer gick super. Inga konstigheter. Efter det var det filmvisning. Filmen vet jag inte vad jag ska säga om. Den var bra, men väldigt seg och det kändes som den aldrig skulle ta slut. Efter det bagav vi oss till aulan och frågestund med filmskaparen. Supermysigt då de ställt upp så han och Åsa satt i varsin fåtölj på scenen. Innan de pratade fick jag kliva upp på scenen och prata lite om filmfesten. Åh, vad jag säkert lät nervös. Gah! Martin och Daniel skulle med upp, men det gick så snabbt så det blev bara jag. Aja, hoppas jag lyckades locka någon att gå iaf.

Jag och några till ur klassen.. ja, nu blev det nog halva klassen minst med tanke på att vi inte är så många. Haha. Vi satte oss iaf och gick igenom seminariefrågorna. Kändes väldigt skönt och som att vi ändå hade lite koll på läget. Jag kan inte allt, men med de andras kunskaper också känns det som att jag kan tillräckligt. Kan inte förbereda mig så mycket mer. Bara försöka lära mig prata och avbryta de som pratar lite mer. Tror ändå det ska gå bra :)


Just det! Andra gruppen med mitt manus ringde idag. Vi bestämde att vi skulle ses på onsdag efter att jag träffat första gruppen. Det är ju nästan så man känner sig lite... exklusiv. Haha, eller nåt. Får se vad det blir av det där.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0