Let's fire this up

Igår skickade jag in första provrecensionen och det verkar som att han gillade den. Han gillade iaf att jag var så snabb och han sa att det var en bra text också så jag tolkar det som något bra. Den kommer upp i helgen och självklart länkar jag i vanlig ordning då den finns att läsa. Nu tänker jag avvakta med de andra två och ta nästa imorgon. Känns som annat måste göras idag. 

Min prioritet idag är manuset. Jag har skrivit ungefär 13 sidor och det skulle behöva vara 20 sidor. Det är akt ett som ska vara klar och den är klar. Måste alltså tänka ut hur jag ska utveckla lite, samtidigt som jag inte vill att det ska bli tråkigt. Hmm, tänktänktänk. Igår fick jag mail om att vi ska ha två gästföreläsningar i mars som både verkade ganska intressanta. Den ena är med Maria Mörner som är distributör och filminvesterare och den andra är med Anna Serner som är VD på svenska filminstitutet. Ska bli kul att höra vad de har att säga.

Back to work! Hoppas ni har en fin onsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0