Don't wanna be my friend no more

Jag har bestämt mig för att ge Manusverkstaden en chans till och vänta med att ta något beslut till första utkastet av manuset är skrivet. Varför? Jag pratade lite med Elin som tyckte jag skulle göra så. Jag gick igenom hur jag tänkt ändra det och fick lite bra feedback så nu tror jag det kan bli bra ändå. Föreläsningen ikväll var riktigt bra. Han var inspirerande och riktigt bra. Älskar att höra lite "inside information" om några filmprojekt också. Han har ju som jag nämnt producerat filmer som Bröllopsfotografen och Mammas pojkar. Vi fick veta lite kring tänket på främst den sista. Sen fick vi veta nästa projekt han har med Ulf Malmros (de är tydligen ett team och jobbar ofta ihop) som lät väldigt intressant. Michael Nyqvist i huvudrollen. Intressant. 

Känslan att vara näst intill osynlig för den enda person man vill ska se en. Vad gjorde jag fel? 

Imorgon ska jag inte glömma ta med P!nks skiva i bilen. Igår fick jag hem hennes platta med greates hits so far. Min som jag hade förstördes i bilen då det var så kallt så jag köpte en ny nu när CDON hade ett veckoerbjudande på den. Muchas Gracias! Imorgon åker jag till stan redan vid lunch. Ska sitta på mammas jobb en stund och jobba med mitt innan jag förhoppningsvis hinner kolla runt på Hindersmässan och sedan är det Manusverkstaden på kvällen. Nästan heldag med andra ord. Heldag för mig. 

Hoppas ni haft en riktigt bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0