Don't you let it go

På P!nks hemsida kan man göra som ett test där man får skriva i tre alternativ på olika saker och sedan väljer hemsidan ut bland alternativen och skriver hur ens framtid kommer bli. Om man gör detta har man chansen att vinna lite grejer så självklart gjorde jag det. Tydligen, enligt resultater, kommer jag gifta mig med Ramos och bo i ett "mansion" i Madrid. Vi kommer också ha en katt och två barn. Haha. Så kan det gå. Skulle ju inte säga nej till det första samt katten. Barn är jag tveksam till, men om det är det som krävs för att jag ska få gifta mig med Ramos så vad sjutton. Släng på dem också. Jag har ju faktiskt, typ, namn klara. Vad ska jag säga, jag är ju ändå tjej ;)

Idag har jag hjälpt Ia få hem volvon som fick punka vid Dylta igår. Har även hämtat mamma från jobbet, fått bakslag från arbetsförmedlingen om att jag inte kan få någon ersättning eftersom jag kommer läsa en kurs på 7,5 hp samt skrivit klart akt 1 på mitt treatment. Jag skulle åkt in på zumba också, men då jag och mamma åkte hem var vägen extremt dålig och tydligen skulle det frysa till ännu mer nu på kvällen. Inte bra. Efter råd av mamma bestämde jag för att inte åka in. Måste ju dessutom verkligen hålla på varje slant nu. GAAH! Om jag inte får något jobb eller något så får jag skita i Madrid i år :( Så, känner ni någon som är i behov av att anställa någon så kan ni ju hojta. Eller nåt.

Hoppas ni haft en fin dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0