Stay around

Jag tog beslutet idag att skita i att åka upp till morgondagens presskonferens där programledaren för ESC presenteras. Varför? De hade inte svarat och jag ville inte anta att jag fått en plats och sedan upptäcka att jag inte fått det. Dessutom måste jag ju hålla lite i pengarna nu när CSN bestämt sig för att krångla en massa. Självklart loggar jag in på mailen nu och inser att de svarat på mitt återbud om att jag har en plats om jag hinner ändra mig igen. GAAH! Jag vill ju så gärna åka. MEN, jag ska stå emot. Presskonferensen kommer ju ta knappt en timme. Typ. Känns lite.. GAAH! Aja, nu stannar jag hemma, kör mamma så hon kan jobba lite fast hon egentligen är sjuk samt får lite gjort. Har ju både treatment och uppsats som ska skrivas. 

Annars idag har jag varit på årsmötet för filmklubben. Var inte extremt många där så det gick ganska smärtfritt. Muy Bien. Och det var ungefär så mycket roligt jag hade att berätta. Haha. 

Hoppas ni haft en bra söndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0