Vad som komma skall - 2013

Här är några saker jag ser fram emot 2013.


Elsa släpper sin bok. Jag kommer vara först med att köpa den! Den handlar om vintage och självklart en massa klänningar. Bilden kommer från Elsas blogg. Inlägget hittar ni här.


Melodifestivalen 2013. Tror det kommer bli ett fantastiskt år. Efter det kommer ju Eurovision - I MALMÖ! Helt sjukt. Dock har jag inga biljetter. Jag får klara mig helt enkelt. Eller så försöker jag få tag i några i sista stund! Woho.


Det blir konsert med en av världens bästa. Är så extremt taggad!! Första konserten med P!nk. Maj, here we come!


Det kommer bli ett helt sjukt filmår. Våren till en början är smockad av filmer som verkar helt underbara. Att det är lite extra pengar undanstoppade såhär i början av året gör då absolut ingenting. Gör er beredda för ett riktigt bioår!

Det är bara några av sakerna som kommer under kommande året. Är säker på att fler roliga saker dyker upp. Vad har ni att se fram emot?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0