I see it in his face

Lugn dag idag, skönt. Funderar på att kolla på skräckisen jag fått att recensera nu på dagen. Kanske inte lika läskigt. Haha. Lika bra att få den gjord. Måste skicka lite mail också, bland annat angående vilket program jag ska läsa till hösten i och med att jag kommit in på ett, men fått välkomstbrev från ett annat. Som sagt, för mig spelar det ingen roll vilket jag läser då de verkar göra i princip samma sak, men det kan ju vara bra att veta. 


Mailade min handledare från praktiken förut och berättade att jag inte skulle fortsätta till hösten, men om de hade något skribentuppdrag så kunde jag hjälpa till. I sitt svar undrade hon om vi kunde träffas för en fika då hon eventuellt hade ett jobb åt mig. Trevligt. Vet inte om det är betalt, men annars är det ju super att ha på CVt. Och bra att ha en fot kvar där till jag tagit min nya examen. Muy Bien.

Nej, få lite gjort nu kanske. Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0