Projekt: Hitta Serier


På nya filmbloggen har jag och Elin tänkt lista våra favoriter inom både film och serier. Film har jag inga problem med, men serier är en annan fråga. Vill inte skriva en massa komediserier! Har dock tre av fem. Once Upon a TimeGrey's Anatomy och Supernatural är givna. Men sen då? De andra två? Projekt "hitta serier" är igång. Började kolla på en serie jag haft ögonen på ett tag, Valentine, men den lyckades aldrig fånga intresset. Tog därför en annan som jag också funderat på ett tag då jag absolut älskar Skönheten och Odjuret. Serien är Beauty and the Beast. Fy sjutton vad jag föll för den. Och då har jag bara sett första avsnittet. Spelas bra musik i avsnittet, filmen eller trailern så faller jag ju lite extra. Sista låten i det här avsnittet var Never let me go med Florence + The Machine. En av mina absoluta favoritlåtar. Ett extra plus alltså!

En serie till på listan alltså. Endast en kvar. Alla tips mottages. Jag älskade serien Off the Map, men den tog sorgligt nog slut så fort. Kanske inget att skriva med? Som sagt, tips mottages tacksamt!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

ÅÅÅH, Beauty and the beast <3 Så bra serie! :) Kan ju även tipsa om Vampire diares, haha ;);) Den serien har mååååånga bra låtar!

Svar: Jaaa, det är du som pratat om den!!! Visste att jag hört om den från någon ;( haha
Har faktiskt funderat på den. Har hört att den ska vara bra om man gillar Once. Och så har ju du pratat så bra om den. Ska nog ge den en chans :)
Emma

2013-07-07 @ 19:59:12
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0