Years passing

 
Martina uppmärksammade det faktum att det var 5 år sedan vi var i Stockholm och hade en av de bästa dagarna i mitt liv. Vi fick våra skivor signerade, krama pojkarna och sen se dem live på Annexet. Så bäst!!
 
Jag glömde ju självklart bort detta. Shame on me. Lite firande blev det dock utan att jag tänkte på det. Vi kollade nämligen på ett avsnitt av Hot in Cleveland och Joe var med. Awww. Hoppas på ett nytt datum att fira snart, speciellt då det släpps nytt material på löpande band nu. 
 
Nu hålls tummarna för konsert! Och det är väl aldrig mer rätt att säga det än då man pratat om JoBros..
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha bra minne jag har.. Jag skrev att det var i Globen, men det var det ju inte ;) *ändrat nu* Jag håller också alla mina tummar och hoppas på det bästa. We need theeeem <3

Svar: Haha, men Annexet ligger ju typ i Globen ;) Jaaaa, komkomkom!!
Emma

2013-06-29 @ 21:20:26
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0