14 mars 2013


Jag har upptäckt att jag tycker Stockholm är ganska fint ändå. Skulle nog kunna tänka mig att bo där trots allt. 



Här är han. Det (enligt mig) musikaliska geniet Ryan Tedder. <3



<3<3<3





Apologize

För att sammanfatta lite. OneRepublic stod alltså på scen på sitt första besök i Sverige. Det blev jubel i publiken då Ryan pratade om hur han sammarbetat med Sebastian Ingrosso och pratade om hur han inte blivit nöjd med senaste singeln If I lose myself förrän Swedish House Maffia godkänt. Utöver det pratade han mer än han brukade göra under en konsert tydligen, men det kunde bero på att de aldrig gjort den här typen av spelning förut. Dessutom var det första gången någonsin de spelade några av låtarna från kommande skivan inför publik. En av dom var spår 1 Counting Stars som tydligen är Ryans favorit. Kan meddela att den kan komma att bli min också för OJ vad bra den var!! På twitter efter konserten skrev de att de absolut skulle komma tillbaka hit snart. Thanks!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0