All this time

Åh, dåliga nyheter idag. Annelie ska tydligen flytta till Stockholm och lämna oss :( Kommer sakna henne faktiskt. Men men, det finns ju facebook och allt möjligt så nog kommer jag väl se och höra från henne igen. haha. I HOPE!! Aja, efter mötet (som gick bra för övrigt!!) gick jag och Martin till biblioteket och han hjälpte mig lite med att ordna upp mig uppsats. Kändes väldigt bra och plötsligt känns det så rimligt med allting. Haha. Super att jag fick honom som opponent, tror inte att någon annan skulle satt sig ner och faktiskt hjälpt till på det sättet. THANK YOU!! 

Nu är jag också inskriven på arbetsförmedlingen. Känns så fel på något sätt. Hade det inte varit för att man kan få pengar i ungdomsgarantin efter tre månader så hade jag aldrig skrivit in mig. Dock kanske jag skulle ingå i en kulturdel av arbetsförmedlingen då jag fått ut min examen eftersom jag då har en examen i något inom kultur. Jahapp, okej då. Vi får se. Jag vill ju bara ha ett jobb som kan ge lite inkomst. Haha. ELLER få recensera film. Det vore det bästa. ELLER jobba på SF. GÄRNA jobba på SF. Nu vet ni.

Nej, jag hade nog inte alls något intressantare än så. Hoppas ni haft en bra fredag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0