Never giving up




Igår började jag följa matchen mellan Real och Mallorca på datorn och uppdateringar på hemsidan. Då det var halvtid och jag var tvungen att stänga ner datorn låg mina pojkar under med 1-2. Inte så kul. Vi åkte hem och så fort jag klev innanför dörren satte jag på TVn och matchen. Då hade de börjat spela igen och plötsligt stod det 4-2. I 91:a minuten går de sedan och gör 5-2. En sak jag lärt mig som Madridista är att aldrig ge upp, även om det ser mörkt ut. Whites never give up. Ett plus också att Higuain gjorde två av målen. Han jagade ett hattrick och låg på som bara den i slutet. Nervös Emma. Hoppas de håller i den här fantastiska formen som de varit i på sista tiden. Då är de oslagbara! Just nu är det välidgt lätt att vara Madridista.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0