So you let her go

Varför ska allt vara så stressande för? Känner att det ligger några grejer på bordet nu som börjar bli lite bråttom. Grrr. Tid, tid, tid. Jag ska snart åka in till stan iaf för att köra mamma till läkaren. Som jag sagt så har kristallerna kommit tillbaka och nu sitter de på båda sidorna vilket gör det värre. Inte så trevligt. Hoppas läkaren kan göra något eller ge henne en remiss så det kan lösa sig snart. Inte så kul att det ska komma tillbaka hela tiden liksom. 

Ikväll är det Producentverkstaden också. Första mötet för mig. Är lite osäker på om det är något för mig egentligen, men jag ska ge det en chans. Jag känner ju två där och en som jag har pratat med om det så det ska förhoppningsvis gå smärtfritt. Faaast egentligen vill jag bara skriva klart recensionerna och fixa med oppositionen. Nej, jag får tänka på detta. Hmmm.


Hoppas iaf ni har en bra måndag och start på veckan!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0