Sleepy Eyes

Nej, jag gick inte upp först nu, men oj vad lång tid det tog innan jag kom upp imorse. En sån dag helt enkelt. 

Både igår och idag spenderas tiden mest med skrivande. Inte så konstigt kanske. Haha. Ska försöka få klart en recension till dvdkritik idag. Funderar också att maila webbredaktören på Lösnummer. Var ett tag sedan jag skickade in recensionen av Olympus Has Fallen men har ännu inte fått något svar. Hmm. Hoppas att den kommit fram bara..

Imorgon blir det en tripp till stan. Först en gästföreläsning som egentligen redan varit på förra året, men den var bra så jag går igen. Sen en lång väntan innan jag, Elin och Mina går och ser Warm Bodies. Jag har ju gratisbiljetter. WEI! På tal om gratisbiljetter så hittade jag två till The Host för någon dag sedan. Problemet var bara att de gått ut och filmen inte längre går på bion. Typiskt! Kan de inte lägga biljetterna liiiite mer synligt? Pft. 

Nej, här har jag inte tid att sitta. Hoppas ni har en bra tisdag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0