All you did was breaking me

Tröttheten har slagit till igen. Rejält. Här på eftermiddagen fick jag till och med lägga mig en stund. Hoppas det inte är sjukdom som är på ingång..

På förmiddagen hade vi de sista redovisningarna. Lika intressant som de andra. Vi fick även nästa uppgift där vi ska fundera på vad som är en bra gestaltning och sedan redovisa det. Jag vet redan exakt vad jag ska visa. Dock vill jag ha två klipp så det blir lite knivigt att hitta den andra. Måste ju hålla samma standard liksom. 
Efter universitetet tog jag mig en liten tur i spåret som är så himla fint. Riktigt skönt att bara gå med lurar i öronen. Snöa in sig i sin egna värld och sina egna tankar. Sen satte jag mig på en parkbänk en stund och insåg plötsligt att hösten trots allt smygit sig fram. Den ligger i detaljerna. Visst lyser solen och det är varm, men sätter man sig på en parkbänk känner man hur en äkta höstig bris drar fram. And that's a fact. 

Nu ska jag återgå till mitt. Hoppas ni haft en superfin dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0