Cause you had a bad day

Snark. Lite så skulle man väl kanske kunna sammanfatta hur jag känner just nu. Klockan ringde som sagt 05 imorse och som vanligt när klockan är ställd gick det inte överdrivet bra att sova under natten. Att sen sitta och köra i två timmar, ha föreläsning som inte ger särskilt mycket i tre timmar och sedan köra i två timmar till är ju ingen hit direkt. Och ja, jag behöver klaga av mig lite. Haha. Har dock kommit fram till att det absolut bästa kanske ändå vore att flytta tillbaka till Norrköping ändå. När jag bodde där älskade jag den här utbildningen och det kändes nästan som den här utbildningen älskade mig. En underbar känsla. Men sen jag flyttade till Örebro har det bara varit massa problem. Först problem med projektet så jag ännu inte kommit igång. Sedan idag fick jag veta att av de tre grupperna vi blivit indelade i för resten av utbildningen där vi ska kunna vara med andra som rör sig inom samma område för att få bästa möjliga hjälp så har jag hamnat i konstgruppen. Nog för att jag inte kände mig så hemma i någon av grupperna, men KONSTGRUPPEN!? Det finns väl inget som helst i mitt projekt som har med konst att göra? Hur ska jag kunna få någon hjälp av att vara i den här gruppen? GAH!

Om en stund kommer mammas kusin från Stockholm hit. Hon skulle tydligen lämna en häst som ska stå i vårt stall och mamma har gjort pastasallad. Hoppas bara jag orkar hålla mig vaken. Men hon stannar nog inte för länge eftersom hon måste åka tillbaka till Stockholm sen. Sen kanske jag äntligen kan få krypa ner i sängen och titta på nya avsnitt av Once upon a time och Drop Dead Diva. Sorgligt nog är jag ju klar med How I Met Your Mother, men mer om det i eget inlägg.

Hoppas ni ni haft/har en bra måndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0