I'll find the places where you hide

Jag fastnade i mitt manus och bestämde mig för att skriva lite här istället. Påsken är slut för iår, även om jag trodde den var det redan igår. Det hade nämligen planerats in en filmkväll med filmfestens styrelse för att kolla in några filmer vi fått skickade till oss och kan vara kandidater till filmfesten. Jag hade planerat in detta som vilken måndag som helst. Först igår när vi satt och åt frukost insåg jag att det var måndag då och inte söndag. Typiskt mig. Men men, jag kom iväg på filmkvällen och stannade längre än planerat. Egentligen hade jag behövt åka tidigare för att skriva, men jag blev kvar genom hela. Kan inte hjälpas när man har trevligt. Blev lite kär i området Martin bor i också. Blir till att hålla ögonen på de där lägenheterna och hoppas någon snart flyttar så jag kan flytta in. Haha. 

Idag och imorgon är det bara skrivande som står på schemat. Kanske lite solande också om jag behöver en paus. Jag har nämligen bestämt mig för att absolut INTE vara likblek när jag åker till Madrid. När jag sen börjar jobba kanske jag inte hinner med så mycket solande förutom på helgen så det är lika bra att börja redan nu. Operation: Solbrun Emma startad!

Hoppas ni har en bra tisdag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0