Look into my eyes

Den senaste projektansökan är nu skriven och inskickad till handledarna. Hoppas på att få klartecken senast måndag för att sedan kunna börja. Känns ju lite sådär när vi får mail från en av huvudlärarna som skriver att hoppas vi kommit igång med projekten och främst kanske läskursen. Jag har inte kommit igång med något. Eller jag började lite på förra projektet, men det blir ju inte av nu så jag är på noll. Kommer få jobba på hårt med andra ord resten av terminen. 

Igår fick jag ett litet trevligt mail från min förra chef från Stadsbyggnadskontoret. En av deras assistenter har tydligen blivit sjukskriven och de skulle behöva lite hjälp när hen är borta. Efter lite prat fram och tillbaka kom vi fram till att jag skulle kunna börja nu snart och jobba 40% fram till sista maj och sedan heltid fram till sista augusti. Hur bra? Och de är ju så bra där så det var inga problem att jag var ledig Madridveckan. Dock skulle hon prata med personalen och se innan vi bestämde något. Håller tummarna, även om det kommer bli extremt stressigt med det plus skolan. 

Har nu också köpt biljett till föreläsningen om Harry Potter den 11 april (nästa fredag). Har ännu inte bestämd om jag ska stanna hela helgen eller bara gå på föreläsningen. Får fundera. Eventuellt kanske någon från klassen vill följa med på någon filmvisning. Blir ju tråkigt att gå hela helgen själv liksom. Men vi får se som sagt.

Hoppas nu ni njuter av denna härliga dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0