Love you long after you're gone

Oj, kanske dags för en ny uppdatering. I tisdags var jag i Norrköping för seminarium. Gick väligt bra måste jag säga. Vet inte varför, men det är så ofantligt mycket lättare att komma till tals med den här klassen än det någonsin varit i någon annan klass. Med andra ord tycker jag väldigt mycket om min klass. Är till och med lite ledsen att jag inte bor där längre och kan hänga med ut på någon form av after work när de har det. Vem kunde ana att jag någonsin skulle skriva det liksom? Haha. 

Igår var det manusverkstad. Jag var dock ensam i min grupp så jag fick sitta med i en annan grupp som moraliskt stöd. Tycker det dock kan vara ganska trevligt också. Nu ska jag bara försöka skriva ihop och skicka feedback över mail till de andra två i min grupp. 

Eftersom det var tusen år sedan jag uppdaterade om Real kan jag ju nämna att de spelade igår i Champions League. Till mina nervers förtjusning vann de matchen med 3-0. Tack för den. Dock kan jag säga att jag snart går under över det faktum att jag aldrig kan se dom. Hade planerat att köpa en sån där "pay per view", men då hade de inte just den matchen. SÅ typiskt. Vad jag vill säga är att det kanske snart blir en tripp till O'Learys eller Pitchers. För mitt välbefinnande.

Hoppas nu ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0