One night at the movies

Nu tänker jag anta att jag kan sätta igång med mitt masterprojekt. Fick nämligen ett mail från Kosta som hade hört om den nya planen, vilket ju iaf betyder att någon av handledarna läst projektansökan och som det lät också godkänt den. Kosta tyckte nämligen jag skulle några dagar i maj jobba med Harry Potter-utställningen, att det kunde vara bra för mitt projekt. Eller bra inspiration iaf eftersom jag kommer skriva om just Harry Potter. Vore ju jättekul, men ansökte aldrig då jag har noll erfarenhet av att sätta upp en utställning. Kommer eventuellt jobba deltid då ju, men kan nog få till det om jag inte behöver jobba alla dagar. Måste bara kolla antingen hotell eller med Evelina om boende där också. Jösses vad det är saker som händer. Blir allting av så kan jag säga att om jag inte blir utbränd i maj så blir jag det nog aldrig. Haha.

Ikväll är det lite Mina-tid som gäller. En av de bästa tiderna. Först kör vi bio och ser nya Captain America. Som jag längtat!! Har bara läst bra saker om den, även om jag försökt att inte läsa för mycket. Efter bion blir det sen lite mat. Får se när filmen slutar och vad som har öppet, men något ska vi väl komma fram till. Trevlans!

Hoppas ni ni haft en bra dag och en fortatt bra kväll!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0