Power to the people

04.30 ringde klockan imorse. Det var dock inte så extremt jobbigt att gå upp. Kanske var det för att min nya väckningssignal är minionerna som sjunger eller så kanske det var för att jag planerat att se ett avsnitt The new adventures of old Christine medan jag åt frukost. Vet inte. Dock gjorde denna tidiga uppstigning att jag kom en timme tidigt till universitetet. Typiskt. Fast bra ändå att jag kom precis då för det var en snäll själ som gav mig sin parkeringsbiljett så jag slapp lägga ut pengar för det iaf. 

Seminariet sen var faktiskt lite givande. Läraren kom på en idé som fick lite medhåll från de andra som jag tyckte var intressant. Eftersom jag inte bara vill rikta mig till akademiker så kanske jag skulle göra en adaption på min uppsats till en text som folk i branschen kan läsa. Genialiskt! Får se om jag får till det. Om inte under mastern, så efter. 

Jaha, det var ju ett intressant inlägg. Haha. Nu ska jag ladda upp inför Copafinalen ikväll. El Clasico. Håll tummarna att Real är i sitt essä och tar hem det här! 

Hoppas ni haft/har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0