To trust someone else

Är det bara jag eller är det ganska läskigt att boka saker? Har nu suttit och bokat boende i Stockholm 25-26 april, boende i Norrköping 11-12 april samt buss från och till Norrköping. Varje gång jag bokar något måste jag dubbelkolla allting tusen gånger för att försäkra mig om att inget blivit fel. Trots det drar jag mig för att trycka på den där knappen som bekräftar. Tänk om nåt blir fel? Usch! Men förhoppningsvis kommer allting bli bra..

Just nu sitter jag och försöker fundera ut hur jag ska göra med alla filmer som går på bio. Det är ett väldigt pusslande att få ihop det med de som vill se de olika filmerna. Just nu är det främst Captain America men också Noah som jag vill se. Snart kommer det ju fler och som jag dessutom ska recensera. Jag vet jag vet, ett typiskt i-landsproblem, men det ÄR ett problem och det måste lösas på något sätt. Frågan är bara hur..

Nej, ska försöka se om jag kan göra något på projektbidragsuppgiften. Komma något framåt i mitt projektarbete iaf.. Hoppas ni har en bra dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0