A way back into love

Nu är velandet klart och biljett bokad till readingen på onsdag i Stockholm. Då kanske vi kan släppa det nu. Haha. Sen är det ett två dagars seminarium i Stockholm i april med Manusverkstan om kvinnliga karaktärer. Ska bli oerhört intressant. Känns som det händer mycket roligt i manusväg nu i vår. Tummen upp för det. 

Idag har jag hjälp mamma städa huset. Det faktum att hon han städa typ dubbelt så mycket som mig behöver vi ju inte prata om. Jag må vara långsam, men jag får det ju gjort iaf. Och till mitt försvar hade jag ingen musik. Har också skrivit ihop en recension på en av filmerna jag fick igår. Får se när den dyker upp. Upptäckte dock då att jag ofta i mina recensioner skriver att birollerna är betydligt mer intressanta än huvudkaraktärerna. Är det inte så, att man ofta tycker bättre om den där bästa vännen än om själva huvudkaraktären? För det mesta tycker jag det är så. Intressant. 

Nej, jag har nog inget intressantare att berätta än så. Hoppas ni haft en bra fredag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0