It would be a good start

Seminariet igår gick oväntat bra. Vi började som en liten skara men sen kom det in några fler. Vi var ganska enade allihop om att vi inte kommer vidare utan att få prata med en handledare. Nu kommer vi ha två handledare vilket känns jätteförvirrande i sig, men på listan som skickats ut idag ser det ut som att jag har tre. Vad sjutton liksom? Men antar att det är för att jag önskat en handledare som de måste ta in och hon inte kan vara huvudhandledare trots att hon då ska handleda den större delen av mitt projekt. Ja, det är förvirrande. Haha. 
Hur som så är läraren vi hade igår väldigt bra. Vi har haft honom förut och jag tycker han har varit bra då med. Han ser till så alla kommer till tals och jag pratade ovanligt mycket och ganska avslappnat. Annars när jag ska prata på seminarier får jag typ panik. Kanske skillnaden nu var att jag hade relativt bra koll på det jag pratade om. Eller så är det för att allt känns mer avslappnat i Norrköping på det programmet. Vem vet.

När jag kom hem sen fick jag veta att morfar betalar min försäkringsgrejs så jag går inte helt back den här månaden. Haha. Har därför eventuellt råd med Stockholm och reading på onsdag. Måste kolla lite mer bara. Kom ju på att det är OneRepublic om två veckor vilket innebär en Stockholmsresa då med. Mycket Stockholm. Men det behöver ju för all del inte vara något dåligt.

Nej, nu måste jag fixa mig lite innan jag ska in till stan och handla. Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0