Meet me in the sky tonight

När man måste skriva i en hemsida typ tusen gånger om innan man faktiskt kommer till sidan. När både word och manusprogrammet gång på gång kan stänga av sig och ta bort text man sparat. När man hela tiden måste hålla andan och hoppas att det går. Det är ungefär då man borde fundera på att köpa ny dator va? Tror den där resan till Stockholm får vara ändå. Kan behöva ha morfar till hands ifall datorn skulle krasha. Varför kan man inte vara rik för? Tänk vad mycket lättare det skulle vara att leva då. 

Idag har varit en ganska lugn dag. Vi hade föreläsning i Norrköping, men med tanke på att vädret igår på kvällen inte var det bästa så stannade jag hemma. Vägrar göra om samma misstag som då det tog fyra timmar hem. Har upptäckt att jag inte gillar att köra bil i snö/regn eller på parkeringar. Snart kommer jag sluta köra bil helt. Haha. 
Istället för Norrköping så hjälpte jag till och korrekturläste kommande nummer av Lösnummer. Sen var jag med och handlade. Morfar behövde lite hjälp med vissa saker. Problemet med morfar är att han springer ifrån alla hela tiden så jag fick springa runt och leta efter honom ibland. Och sen lyckades han hamna mitt där de stängt av för att bygga upp bokrean. Haha, ja kära nån. Nu håller jag på att kolla lite inför bokmässan som går av stapeln i slutet av mars. Tänkte kolla om det finns någon som kan vara intressant inför mitt masterprojekt. Kommer vara bokförlag på plats som kanske är kul att prata med. Ska man mingla med producenter ska man väl göra det med bokförlagen också. Eller ja, nu fick jag en rysning bara av tanken på att mingla. Usch Usch. Men här står de ju i montrar så kanske lite lättare..


Hoppas nu ni haft en fin dag i den nyfallna snön
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0