Before we leave

Det är helt sjukt att man inte kan hålla koll på vilken dag som är vilken. Idag är det väl tisdag? Jag det är det. Igår var det ju måndag kom jag på igår kväll. Då var nämligen jag och Mina med mammas jobb och såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. I kassan när vi kom pustade killen i kassan ut när jag och Mina klev fram. Då hade alla synskadade varit före och det hade blivit både ett och två krångelmoment. När han sedan drog mitt bioklubbenkort så kommenterade han att jag kunde använda mina poäng för att betala biljetten. "Du har åttahundr.." sen förstorades han ögon en aning och han fortsatte "du har JÄTTEmycket poäng". Haha. Ja, söt var han! Filmen sen tyckte jag var bra. Lite smårolig sådär. Helt klart på listan över svenska filmer jag faktiskt tycker är bra. 

Idag har jag fått agera städare åt mamma. Nästan hela huset har jag städat. Nöjd tjej. Dock blev Trazan (katten) lite sur på mig när jag städade köket och hon minsann var hungrig. Först strök hon sig mot mina ben så mycket att jag var rädd att hon skulle bita mit i hälsenan eller nåt. Att nafsa till är lite hennes signum. Men sedan hoppade hon upp på bänken och var väldigt demonstrativ med att jag skulle ställa dit hennes mat igen. Haha. Söt kisse! 

Nu ska jag se om jag kanske kan skriva lite också. Hoppas ni haft en bra dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0